10 Ekim 2009 Cumartesi

salya sümük filmler izlemek istiyorum

Biraz önce bi film izledim açıkcası müthiş bi film diyemem ama iyiydi ve ağladım (sulugözlü bi insanım ve bu sıralar dengem bozuk olduğundan çabucak ağlayabiliyorum). feast of love filmin adı. beni en çok etkileyen kısmı genç çiftin sevişme sonrası kurdukları gelecek hayalleri ve arka fonda çalan Hallelujah şarkısı oldu. bende gerçekten aşık olup böyle hayaller kurmak istiyorum bi ilişkim var ama onunda hayali yok. söylemesekde aslında bu ilişkiyi yalnızlıktan kaçmak için seçtiğimiz belli. Dışarı çıktığımızda yanımızda biri olsun; sinemaya gitmek için, alış-veriş yapmak için, bir şeyler anlatmak istediğimizde dinleyen olsun diye. kendimi öğlen kuşağındaki evlendirme programlarına çıkan yaşlılar gibi hissediyorum yanımda bi nefes olsun, can şenliği olsun bana :(( Bu durumda daha damar filmler izlemek ve salya sümük ağlamak istiyorum gençliğimi yaşayamadan yaşlandım bööööööhhhüühhüü :((((((
Hakkımda çıkabilecek olan dedi-kodu' lara karşı önlemden midir yoksa artık işsizlik basıma tak ettiğinden mi karar veremedim ama banka sınavına çalışmaya başladım. Yazarken şimdi fark ettim anca mı diyeceksiniz belki ama dedikodu kelimesi ayırınca anlamı daha bi ortaya çıkıo, dedi; o dedi ve sana koydu başabilirsen çıkar der gibi :D

1 yorum:

  1. Aaa pişmanlık mı? Hayatta işlenecek en ağır günah ve yaşanabilecek en gereksiz duygu... Madem hakkında yapılacak bu kadar çok dedikodu var demek gençliğin hiçte boşuna geçmemiş.
    Bundan sonrasında ne olacağını bilmiyorum. SAdece bir daha pişman olacağın bir şey yapma hayatında. biraz riske gir, şansını zorla. Yaşadığın şehirse seni boğan ondan kaç.
    Biliyorum söylemesi çok kolay, ondan söylüyorum zaten. Teoride iyiyim ben, pratik sallanmakta :(

    YanıtlaSil