4 Ekim 2009 Pazar

çok canım sıkkııııınnn çookkk :(((((((

ya neden sürekli kötü seyler bnm hayatımda oluyo ya da bnm mi olayları büyütüyorum bilmiyorum... az önce öğretmen arkadasımla konuştum ve bana sıkıntı veren bişi söledi.
okul yıllarımda olan sevgililerimden bahsetmiştim hani babası kalpazanlık yapan. işte bn bununla 1. sınıfta çıkmaya başlamıştım. konuyu dağıtmayayım.
okulu memleketten 3 kişi kazanmıştık. biri lise arkadasım (özerciğe benzeyen bi tipdi), biri babamın kahve arkadasının kızı hepimiz aynı lisenin çocuklarıyız fln okulun ilk ayları hep birlikte dolaşıyoruz. babamın kahve arkadasının kızı sevgili yaptı bnde onun sevgilisinin sınıf arkadasıyla çıkmaya başladım. başta herşey çok güseldi herkes birbirini tanıyo mutlu mesuttuk. ama bnm erkek arkadasım problemli bi tipti ve arkadaslarımda, onun arkadaslarıda ondan haz etmemeye başladılar. bu arada bn babamın kahve arkadasının kızı ile eve çıkmıştım. herkes bizim köhne evimize gelir kalırdı 2 kız 5 erkek ev toplama kampı gibi olurdu. zaten hers bizim evde kalıyodu bnm erkek arkadasımda evinden ayrılınca maddi sebeplerden geçici olarak bnde kalmaya başladı. sona bu durum ev arkadasım ve erkek arkadası tarafında problem oldu. bnde doğal olarak aşık olduğum çocugun tarafına geçtim ve kavga ettik 4 ay boyunca evde küs yasadık ve sene sonu ayrıldık. neyse bnm lise arkadasım özercik onların tarafını tuttu. bnde bu duruma gıcık oldum. baya bi zıtlaşma oldu aramızda. sonrasında biz özercikle hiç konuşmadık. ta ki bir otobüs yolcuğuna kadar. özercik ve ex ev arkadasım birlikte memlekete dönüyolar ve bnde aynı otobüsteyim. bunlar bagajları teslim ediyolardı bnde otobüsdeydim. özercik bana ters ters bakınca acayip sinirlendim kendimi tutamayıp orta parmak hareketi çektim ona. :)))) o da boş durmadı hmn otobüse binip bni tehdit etmeye başladı ufak bi atışmadan sona muavin araya girdi. çok gergin bi yolculuktu. olaylar bununla da kalmadı aslında bn onlara bişi yapmamama rağmen memlekette bnm dedikodum aldı başını yürüdü... çok berbat bi dönemdi ailemle problemler yaşadım vs.
işte bu sözünü ettiğim özercik kılıklı şey bnm geçen sene çalıştığım okulda görevlendirilmiş ve doğal olarak oradakilerde bni tanıyıp tanımadıklarını sormuşlar. oda " keşke tanımasaydım" gibi bi cümle kurmuş. gecen yıl çalıştıgım yerden ayrılırken güzel ayrılmıştım bni biraz olsun tanımışlardı kötü bi insan olmadıgımı biliolar ama şimdi o salak bnm hakkımda atıp tutarsa elazığda yaşadığım kötü şeylerden bahsederse. :(((( ben bir daha ailemle sorun yaşamak istemiyorum. zaten hayatım kötü gidiyo bir de bu üstüne tuz biber oldu moralim bozuldu.
küçük şehirde yaşamaktan nefret ediyorum herkes herkesi tanıyor istemesende milletle göt göt gelion. ya bu salak şimdi mumi şununla düştü kalktı bununla yiyişti sona bununla onu aldattı derse bn ne yapıcam. anamın lafı geldi aklıma " gizli sikişin aşikar doğurması olur" derdi. bizde gizli kapaklı bişiler yaptık sanıoz ama yaşadığım kötü olay demiştim ya yazıda. ben birisi ile sarhoşken birlikte olmuştum aslında bn istememiştim ama alkoün etkisiyle bişiler yaşamıştık. o allahın belası da bunu her önüne gelene anlatmıştı. eğer bu laflar özerciğin kulağına gittiyse bn biterim :'(((((

2 yorum:

  1. :( İşler gitgide komplike bir hal alıyor. Çok karışmış her şey. Allah kolaylık versin. Ben hiç küçük şehirde yaşamadığım için oranın psikolojisini bilemiyorum ama dedikodunun asıl kelime anlamını yaşıyorsun sanırım. Neden bu ülkede kimse kendi işine bakmaz da etrafla ilgilenir. Kimi çekiştirsem de hayatıma renk katsam diye yaşar. Hepsinin Allah belasını versin.

    YanıtlaSil
  2. Amin demekle kalmıyor ayrıca bnde dua ediyorum böyle aranan tipler için!! Bir yıl boyunca neler yumurtlicak bnm hakkımda merak ediyorum aslında bnm hakkımda ne kadarını bildiğini merak ediyorum garip bi durum..

    YanıtlaSil