14 Ekim 2009 Çarşamba

Karşı Pencere Fantazisi

3 yıldır aynı apartmanda oturuyoruz. İlk taşındığımız dönemde Elazığda okuyordum. Ben çevreye kayıtsız bir tipimdir öyle etrafı inceliyim kim oturuyo ne yapıo bakmam. Annem ise açıkgöz, etrafı inceleyen bi tiptir. Çevre apartmanlarda kim var ne yapar bilir. Bizimde karşı tarafımızdaki apartmanda yeni evli bir çift varmış. Oğlan tüm balıkları pişirmiş, pazara çıkarmış, halı yıkarmış, balkonu yıkar temizlermiş,... bir çok iş yaparmış. Tabi bu durum tembel bir kocayla hayatını geçirmiş olan annemin ilgisini çekmiş. Oğlanı her balkonda gördüğünde aman Mumi bende senden böyle hamarat bir damat bekliyorum gibi laflar ediyordu. Bende heee anne heee deyip geçiştirirdim. Derken zaman geçti bu yeni evli çift bebek yaptı. İşte o ana kadar herşey çok normaldi benim için. Ama bebeği görmenizi isterim reklamlarda oynayan o sevimli bebekler gibi benbeyaz tombik tombik sarı saçlı falan çok sevimli bişey. Bir gün bizim aile dostumuzun kızı Nil geldi. Balkonda oturuyoruz, o sırada da esas oğlan balkona bebişi ile birlikte çıktı bn Nil'e aayy bak ne kadar tatlı bi bebek dedim. Bizimkide lisede ama feci bişey nerde yakışıklı erkek var hemen radarları sayesinde bulur. Bu arkasını döndü baktı ve " Sen bebeği bırak babaya bak" dedi. İşte o anda bende o esas oğlanı gördüm :)) Sen daha bebeksin ne işin var bebek yapıyon diye içimden geçirdim. Sigaralarımı balkonda içerken artık ister istemez gözüm karşıya takılır oldu. Babacıkta her balkona çıktığında bakar oldu. Biz böyle çaktırmadan bakışır olduk. Tabi bu durum eşi tarfıdan fark edildi heraldeki artık hatun perdeleri çeker oldu. Kadın beni balkonda görünce kocasınıda kızını kaptığı gibi eve kapatmaya başladı. Geçen hafta babacık kızını aşağıda gezdiriyodu ben de o sırada balkonda telefon görüşmesi yapıyordum. Eee eşi yok ya yanında bu kafayı kaldırdı baktı baya bi bana tabi bende arkamı dönecek değildim ya bende baktım :))) Bugünde dersaneden ev gelirken yolda karşılaştık aramızda 3-4 metre kalana kadar bakıştık sonrasında kafasını önüne eğidi ve neşeli bi ıslık tutturup çalmaya başladı ve yan yana geçerken yüzüme bakmadı nasıl bozuldum anlatamam.. Boşuna demiyorlar hep iyiler erken kapılır diye. Adam hem yakışıklı hemde sadık. Ben de karşı pencere fantazileri kurup evde otururum işte elin kızıda esas oğlanı kapar böyle. :((((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder