22 Ekim 2009 Perşembe

ARANIYOR!!!

Erkek arkadaşım 5 ay kısa dönem askerlik yaptı. Zaten ilişkimiz o gitmeden 20 gün önce başlamıştı. Hemen ilişkinin başlangıcından gideceği belli olduğu için işler hızlı ilerlemişti. 4. buluşmada sevişmeye başlamıştık. Ama sevişme dediğime bakmayın aslında sevişememe eski sevgililerime ve partnerlerime baktığımda durum içler acısı. :(( Hayatımda gördüğüm en küçük pipi ( penis diyemem çünkü hala pipi kıvamında). Kafa dengi muhabbetli, eğlenceli ve olur olmaz şeylerden espri türeten bi tipden iyi bi sevgili olur diye düşünmüştüm. Ancak çok büyük bi yanılgı içinde olduğumu onunla yatınca anladım. Adam sexin ortasında aklına ne geliyorsa gülmeye başlıyo ve ereksiyonunu kaybediyor. Zaten o minicik şeyi kaldırmak için kan ter içinde kalıyor. Sevişirken üstündeki kişinin alnındaki terlerin yüzünüze damlaması pek hoş bi durum olmuyor. Pipisi küçük olduğundan prezervatif tutmuyo, güç bela boşalma durumuna geliyo bu sefer daha büyük bi problem oluyor prezervatifden spermler taşıyo ve bana bulaşıyor. Bu durumdan hiç hoşlanmıyorum :(( Askere gitmeden önce çok kötü bi tecrübe yaşamıştık; sevişirken kondom çıkmış -bol geldiğinden!- ve benim içimde kalmıştı.
Bugün askerden geldikten sonraki ilk sevişme girişimimiz gerçekleşti. Diğerlerinden pek farklı değildi doğal olarak. Üstüne üstlük askerde dişlerini iyi fırçalamadığı için bir dişi çürümüş ve nefesi kokuyordu. Bu durumda onunla sevişmek bnm için işkence oluyor. İşin içine sex karışmadığında ilişkimiz daha güzel olacak. Ama bunu ona nasıl anlatıcam bilmiyorum. Bugün sevişmeden sonra bana sordu ;"yapmamı istediğin bişey var mı?" diye. Aslında bir doktora gidip ereksiyon problemini ve çürük diş sorununu çözmen gerek demek gelmişti içimden ama diyemedim doğal olarak. Hayır yok dedim. Sonrasında bana demez mi aslında değişik fantaziler yapsak " ohaaa!!! " dedim içimden sen bamya kadar şeyinle ne fantazisi yapcan!!!
OOOffffffffff ooffffffffff düzgün bi sevgili bulmalıyım; yatakta iyi olan, anlaşabileceğim, hemde eli yüzü düzgün bi tip yok mu bu şehirde??? :(((( Aranıyor ilanı mı versem; yatakta kendine güvenen (böyle dersem de şimdi erkeklerin geneli kendini yatakta iyi sanır bu kısma bi püf noktası bulmalıyım ayırtedici bi kriter koymalıyım), üniversite mezunu, esprili, eli yüzü düzgün, hijyen kurallarına uyan, bakımlı, müzik ve sinema konusunda geniş bir bilgiye sahip olan, resim ve heykelden anlayan birazda yeteneği olan ( bu kısım baya bi abartı oldu ama istemişken tam istiyim), fotoğrafçılık yapan, 170 cm'nin üzerindeki adayları bekliyorum.
Gelin sevgilim olun :)))) yaw bu da olmazki tam 900 lü hat muhabbetine döndü. Hadi hayırlısı artık :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder