18 Ekim 2009 Pazar

kıskançlık krizlerine giriyorum bu sıralar herkesin hayatı bnmkinden daha güsel geliyor ama bn kendiminkini değiştirmek için hiç bişey yapmadan herkesin elindekilere bakıp bakıp sadece kendime acıyorum onları kıskanıyorum. viki ye gıcık olmaya başladım bnm 4,5 yıl geçirmiş olduğum şehre gitti ilk ayında kız gezilmedik görülmedik yer bırakmadı bnm gitmediğim yerlere gitti gördü. bn ne yaptım die düşünüyorum o kadar yıl orda parasızlıkla mücadele ettim boş vaktimde olduğu zman iş bulup çalışıyordum onun haricinde okula devam mecburiyetim vardı okula gidip geliyordum. eee geri kalan vaktimde ne yapıyordum erkek arkadasımla evde bok gibi oturuyorduk bn şunu yapalım demeden kimse ortaya bi fikir atmıyordu. tek dedikler elazıg bok gibi bi yer ne yapcaz dışarı çıkıp hem paramız yok, ayy şimdi düşünüyorumda gıcık oluyorum bu kadar mallık niye yaptım. 3. sınıftayken fotografçılığa merak salmıştım. erkek arkadasıma hadi gidip keşif yapalım fotoğraf çekelim die söylerdim bin dereden su getirirdi bana çıkamazdık hiç bir yere tembel tembel evde oturup tv izlerdik. ondan öncekide zaten iş kolikti oda hiç dışarı çıkmazdı evde pic projeleri yapardı sonrada neden artık eskisi gibi değiliz derdi nedeni basit moron körelttin bni :(( bni ateşleyecek bi erkek arkadasım olmamış, erkek arkadası bırak normal bi arkadasım bile olmamış. sosyal aktiviteyi cafeye oturup çay içip muhabbet etmektten öteye taşıyamamışız.

geçen gece resmen nevroz geçirdim. yataga yattım uyumak için kafamda senden bişey olmaz kızım bi arpa boyu yol alamazsın sen asla hayatını kuramayacaksın, dersaneyede boşuna gidiyon bi halt olmicak, hem sabah kalkamican diye birsürü monolglar uçuşuo kafamda. kalp atışlarım değişti nefes alamadım, gözlerim dolmaya başladı uyku falan kalmadı kendimi berbat hissettim yatakta doğruldum ve ağlamaya başladım.

neden şanslı doğanlardan biri olmadım hep ben bişiyleri düzene koyup çalışmak zorunda kalıyorum. ok türkiye şartlarında çoğu kişi bi yerlere gelmek için çaba harcıyo ama çaba harcamadan başarılı olanlarda var. bnde onlar gibi şanslı olmak istiyorum. geçen gün 17 tane kazı kazan kazıdım, hiç bişey çıkmadı. aslında çıktı 10 tanesine para vermiştim 7 tanesini bedavaya getirdim.

bu arada erkek arkadasımdan tiksindim geçen gün ya çıkmya başladığımız zmn dişlerine dikkat etmemiştim :((( bi kaç gün sona fark ettim berbattı. bunu fark ettiğimden beri dişçiye git dişçiye git diye söylüyorum ama çok sorumsuz ve dişçiden korkuyouş beyfendi nefesi berbat kokuyo. :((( öpmek istemiyorum artık onu en kısa sürede bu soruna çözüm bulmalı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder