16 Mart 2010 Salı

ADIM DÜZEN OLSA, SOYADIM BOZAN OLURDU


Uzunca bir süredir sistemli ve istikrarlı ders çalışmak istiyorum ama olmuyor 2 gün güzel gidiyor 3. gün hiç bir şey yapmıyorum. Hayatımda hiç bir şey düzenli olmadı ki ders çalışmam düzenli olsun. Odam her zaman dağınıktır, çekmecelerim ve dolaplarımda öyle dağınıktır ki bir şey ararken tümünü dökmem gerekir, uykum düzensizdir, yeme içme durumum düzensizdir buna bağlı tuvalet çıkmamam düzensizdir, sigara tiryakiliğim düzensizdir 10-15 gün günde bir paket içerim 2 hafta içmek istemem. Hayatımda düzenli giden tek şey ilişkilerim oldu ama onların düzenli olması bu düzensizlik içinde beni çok rahatsız etti onları da bozdum bozulmayanınıda ben bıraktım.....

not: Kör oldum göremiyorum. Matematik sorularını hiç kaçırmaz püf noktalarını hemen görüp soruları çözerdim önceden, şimdi göremiyorum matematik körü oldum....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder