3 Nisan 2010 Cumartesi

Bu yıl ücretli öğretmenlik yapmıyorum ama özel güvenlik kurslarında ders veriyorum. Ders saati başına para alıyorum. Kazandığım fazla değil ama idare etmeye çalışıyorum. Ders verme sürelerim düzensiz olduğu için aylık kazancımda düzensiz doğal olarak. Annem her para aldığım birazını kenara ayır bak sonra parasız kalıyorsun diye söylenir. Bende her seferinde aldığım para cebimdeyken çarşıda bir tur atarım ve eve bir çift ayakkabıyla dönerim. Bu sefer aldığım ücrette de aynısı oldu. Bir erkek arkadaşımla bu sefer çok ucuza çok güzel bir ayakkabı aldığımı paylaşırken. Kızım sen düzenli maaş almaya başla, şimdiki halinden farksız olacak durumun dedi. Bu dediğini kabul etmedim ve o da karşılığında: Eğer sen çalışıp para koy kenara bende taksime çıkıp herkese verecem dedi. Bu lafını unutma sırf bunun için bile para biriktiririm dedim. Sonrasında beni kandırdı. Güneş gözlüğümü çaldırdığım için almam gerektiğinden bahsediyordum sen para yolla ben sana yurt dışından Rayban getiririm dedi sevinmem geçtikten sonrada sana hiç böyle bir iyilik yapar mıyım sanıyorsun dedi. İntikamım acı olacak bak para biriktirme işine hemen başlayacağım sayende dedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder