11 Mart 2010 Perşembe

Sinema Perisi

Geçenlerde çok istediğim bir şeyi gerçekleştirme fırsatı doğdu. Sinema Perisi oldum :) Köyde oturan uzaktan bir akrabamızın kızı prematüre bir bebek dünyaya getirdi. Anne taburcu oldu ama bebek hala hastanede kalıyor. İşte bu hanım kızımız bizde bir kaç gün kaldı ve hayatında hiç sinemaya gitmediğini söyledi. Bir anda peri kanatlarım çıktı "Ben seni sinemaya götürürüm." dedim. Recep İvedik 3 e gitmek istediğini söyledi. Sinema perisi olmayı çok istiyorum ama buna katlanamam dedim. İyi o zaman sen seç dedi bende Valentine Days e gidelim dedim. Bu seferde o istemedi Türk filmine gidelim dedi. Tamam dedik ve Romantik Komedi Tadında Aşk filmine gittik. O çok beğendi, bende idare eder buldum ama sonunda sinema perisi oldum :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder