29 Ağustos 2009 Cumartesi

hoşgeldin vikii

ramazan geldi hoş geldi boşta gelmedi verdiğim kiloların hepsinide yanında getirdi :((( 10 gün içinde 3 kilo aldım resmen gündüzleri susayacağım diye gece yaşıom gündüz uyuyom tabi geceleride dışarı çıkıp koşamicaam için yediklerimde bnden ayrılmıo kocaman bi göbek olarak kalıo...
neyse yaa bugün ilkokul arkadasım vikii en sonunda 1.5 aylık tatilinden döndü tatil sırasında pek görüşmedik meşgul etmiim kızı dedim yılda bir kez görüşmey fırsat bulduğu güney amerikalı sevgilisi ile rahatca yiyişşin dedim. o da rahatsız edilmek istemiomuş demek ki oda beni aramadı. gelmesine 1-2 gün kala beni aradı seni özledim ayy canımmm falan tarzında konuşmalar yaptı haa pardon ondan 1 hafta öncede baska bi kız arakdasının dedikodusunu yapmak için beni aramıştı. neyse ben geliom bize gelsene çok özledim seni eve gelince yanımda seni görmek istiom fln dedi bnde ayyy arkdasım bni çok özlemdiş bnde onun yoklugunda samsunda çok yalnmızlık çektim gidip görüşiim onu karşıliim hatta derken cümlelesini sonlandırmak için gelirken format cdlerinide getir bnm laptop a format atılması gerekio demez mi :((( ya kız milleti neden böle oluo anlamıom sırf bu yüzden etrafimde pek kız arkadas yoktur genelde samimi arkadaslarım hep erkek olmuştur.
kendime not: asla hazır makarna sosu kullanma iğğğğreeeennnçççççççççç

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder