7 Ağustos 2009 Cuma

Bana mutluluğun resmini çizebilir misin? Senin yeteneğin yoktur, hadi fotoğrafını çek razıyım

Çevremdeki insanların büyük kısmı mutlu değil. Mutlu olduğunu idda edenler de rol yapıyor altın palmiyeyi vercek cannes'dakiler buraya gelmeye üşenmeseler. Bu rol yapanlar arasında karı-koca doktor olup, çok zeki ve sağlıklı bi çocukları olan 8 yıllık evli bi çift var. Adam uzmanlık yapıyo baska bi ilde kadın bnmle aynı şehirde kızı ile birilikte yaşıyo oda uzmanlık yapıo eşinin uzmanlığı bitince bir araya gelecekler az zamanları kaldı kavuşmaları için. Adam her hafta sonu kadının yanına geliyor o yoğun temposuna karşın, gelemeyeceği durumlar olduğunda onlar onun yanına gidiyo. Dışardan bakınca vayy bea 8 yıldan sona hala birbirlerini seviyolar ve her hafta o kadar saat yola katlanıolar ne güsel diye düşünürdüm. Ta ki Dr abla bana başka birine aşık olduğunu söleyene kadar!!! O an şok oldum ama çaktırmadım. (Bu arada belirtmeden yapamayacağım bunlar dindar insanlar 5 vakit namazında niyazında kişiler.) Kimseye anlatamamış ve acayip bunalıma girmiş. Eski bi okul arkadası ve şimdilerde milletvekili olan biriydi gizli aşkı. Neyse bu durum baya bi sürdü en sonunda ayrılmaya karar verdier ve ilişkinin boyutu mesafeden dolayı değişmeden bitti. Ama bu ayrılık dönemi hayatında ilk defa aşık olan biri için nasıldır tahmin edebilirsiniz. Hele bir de ortada imkansız aşk durumu ve yengeç kadını varsa anlayın artık durumun vehametini....
Bizimki adamı unutmak için sanal aleme aktı bu arada bi ton insanla yazşıo telefonda konuşuyo falan baya karışık bi durumda. Dr ablamızında bi tane kaşar kankası var o bunu sürekli gaza getiriyo bnde durultmaya çalışıom ama becerememişim heralde dananın kuyruğu koptu. Adamla 6 ay sona msnde karşılaşıolar ve bizimki slm yazıo adam hemen offline oluyor. Duruma çok bozulan bizimki alıo teli eline döşüyo msj ları ilk önce öfkeli bi kaç msj sallıo sona kaşar arkadası buna akıl veriyo öle deme böle de diye. Bizimkide aşk dolu bir msj yazıyo özlediğinden bahsediyor. O günün akşamıda eşi geliyor ve bunun telefonuna bakası tutuyo!!! Başka karttan atmasına karşın msjları telefon hafızasından hepsini okuyor. Kızılca kıyamet kopuyor bizimki ne yapacağını şaşırıyor ve tüm suçu benim üzerime atıyor sanal alemde görüştükleride dahil olmak üzere. Bende kadının yuvası dağılmasın diye kabul ettim tüm suçu. Kocası bu arada beni kaşar olarak görmeye başlamış bu kız kaç kişi ile görüşüyor demiş, artık onunla görüşme falan demiş. Bizimkide ok kocacım tamam kocacım sen bi tanesin kocacım senin için bi çocuk daha pırttırırım falan tarzında adamın önünde el pençe divan durmuş. Tabi bunu yapmadan önce suçlu konumuna düşmemek için sen bana böyle bişeyi nasıl yakıştırırsın diye çamurluk yapmayı ihmal etmemiş :)) (Klasik kadın taktiği haksız mısın zeytin yağı gibi suyun üstüne çık.)
Bu olay olalı yaklışık 2 ay olacak ve gecen gün dr abla yalnız kaldığı için yanında kalıyordum muhabbet ettik ve çok mutsuz olduğunu söylemeye başladı. Elindekinin kıymetini bil otur kıçının üstüne dicektim aslında ama daha kibar bi şekilde olsun diyerekten altın pencereli ev hikayesini anlattım ona umarım işe yarar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder