6 Nisan 2010 Salı

depresyona girdim canım feci derece sıkılıyor. nefes almak bile can sıkıcı...
avazım çıktıgı kadar bağırmak istiyorum evde durmak istemiyorum. hani yeni bir yıl yeni bir arkadas diy ebir post yazmıştım ya o postu yazmama sebep gıcık şahıs beni facebook dan silmiş. neden ama yaaa anlamıyorum :((( ne var yani bana sırrını söylemişse burda bile yazmamıştım onun sırrını bnde güvendeydi bnde ona bakire olmadığımı ve yaşadığım ilişkilerimi anlatmıştım eşitlenmiştik bana güvenebilirdi. sanki herkese homoseksüel bir deneyimi olduğunu anlatcattım salak şey!!! bana senin cinsel deneyimlerinden kimi istiyorsan onu becer ister kadın olsun ister erkek bni ne ilgilendirir. bunu ilk defa duymuyorum hem bana göre tuhaf bişey değil. ilk erkek arkadasımında böyle bi deneyimi olmuş onuda kimseye anlatmamıştım bunu da anlatmıcaktım ama şimdi şeytan diyor ki git okulda tanıdğın herkese anlat rezil olsun ya da herkese değil sadece hoşlandığı kıza anlat o zaten herkese yayar. oooooffffffffff neler diyorum bn sanki yapabilcem böyle bişeyi. şu yaşıma kadar istemli olarak kimseye zarar vermedim. bilmeden bişeyler yaptıysam onlarda affola artık. ne bileyim yaa çok kötü bi dönemden geçiyorum çevremde kimse yok bunaldım.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder