16 Temmuz 2009 Perşembe

yaratıcı olmak istiyorum!!!!!


yartıcı olup bnde bişiler üretmek istiyorum ama çok tembelim heralde. 1 aydır işsizim ve evde oturup hiç bir şey yapmıyorum hep erteliyorum yapacaklarımı sonunda mazeretler bulup koca popomun üstüne oturuyorum :(((
geçen gece bi arkadaslık sitesinde gezerken biriyle tanıştım gıpta ettim yaa resmen. hayatını zevk aldığı seyleri yaparak yasıyan biri ile tanısınca çok monoton bi yaşamım olduguna karar verdim. yarından tezi yok hmn fotografcılık üzerine çalışmalarımı hızlandırıcam 3 aydır çektiğim salak fotolarla duran zenitimdeki fotoları banyoya götürcem ve yeni film taktırcam hatta taktırmıcam nası takıldıgını fotocudan öğrenicem filmin bayatlamasına izin vermicem zamanı gelince bn takıp makinamıda alıp foto çekmek için kendimi dışarı atıcam. bu sıralar buaralar çok yagmurlu foto çekmek için yeterli ısık yok bnmde tekniğim henüz bunu basarmak için ii deil.
hadi bakalım hayırlısı kolları sıva mumi göster kendini yapabilrsin sen yeteneklisin :))))))
kendimi gaza getirmeliyim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder