27 Temmuz 2009 Pazartesi

kankayız diye bokunu çıkarmak gerekmez ki

Sorun benden mi kaynaklanıyor yoksa karşı taraftan mı bilmiyorum ama nedense kankalarım çok geveze. Sanırım ben çok konuşkan olmadığımdan geveze kişilerle muhabbet kuruyorum. Anladım ki bu çok sıkıcı olabiliyor.
Ünideyken bi kankam vardı sınıfdan çocuk kayseriliydi ve mesleğimizde de çok iyiydi bunun haricinde aileden gelen bi çiftcilik bilgisi vardı. Ne zaman muhabbet açmak istese konu ya meslek üzerine olurdu ya da onun çiftcilik üzerine... Yok anam şöle traktör var, ineğin günde kaç kilo süt verdiğinden tutunda, bi tarlanın kaç saatte sürülebileceğinden artık böööööğğğğkk gelirdi bana. İnsanlar karsı taraftaki kişi hıımm hııı hıımmm gibi kelimelerle size karşılık veriyolarsa artık onların yakalarını bırakmak gerek bıktırmışsın artık sohbetinle anlatma demektir. Allahtan aramız bozulduda o sıkıcı konuşmasını dinlemek zorunda kalmıyorum :)))
Şimdide altı yıllık bi kankam var çok seviyorum onu ama o da bazen sıkıyo. Sevgilisi varsa sevgilisi hakkında anlatıo, yoksa olmadıgı hakkında dert yanıyor hadi bunlar normal bende yapıyorum. Ancak bunda da eski kankada olan sorun var. Misal bir ara bilgisaar işiyle ilgileniyordu. Bende ilgilendiğim için cazip geliyordu ama teknoloji konusunda fiyat takip edip ticaret yapacak kadar bi bilgiyede sahip olmama gerek yok yani :((( Şimdi oiş bitti araba alıp satma işine girdi aman tanrım artık yeter diye bağırmak geliyor içimden her msne girdiğimizde bana araba resimleri yolluyo ve onlar hakkında yorum yapmamı beklio. Benim bisiklet alacak kadar bile param yok işime yaramıcak bi konuyu neden getirip getirip burnuma sokuyo anlamıyorum. Araba piyasa fiyatları, abs, esr, motor hacmi, kaç beygir oldugu, enjeksiyon sistemi, sunroof... akla gelebilcek her özelliğini anlatıyor. Ben ona Felipe Massa çok talihsiz bi kaza geçirdi Michael Schumacher pistlere tekrar dönebilirmiş dediğimde ise sanki bizim sokaktaki Memet amcadan bahsediyon bana ne onlardan mumi diyebiliyor :S Tüm kankalar erkek olunca ilgi alanları ve egoları da böyle oluyor işte.
Kankalar güzeldir ama çok konuşup baymadıkları zaman, umarım daha az konuşmayı öğrenirsiniz ve hep hayatımda olursunuz :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder