3 Temmuz 2009 Cuma

03.07.2009 bugün neler oldu?

Hayatımda hiç günlük tutmayan, kompozisyon derslerinde yazılan yazıları bile lüzumsuz gören bn şimdi blog sahibi olup günlük tutmaya karar verdim hadi hayırlısı. Bakalım bu heves ne kadar sürecek.
Bugünden bahsediyim bn biraz aslında pek bişi olmadı ama yinede yazayım. Kuzen ve onun veledi ile denize gittik sinir oldugum çırpı bacaklı oğlanı şakayla karışık suda bi güzel sağa sola fırlatıp durdum :D
İnternetten satın aldıgım ban olmayan elbiseyi iade ettim.
Asıl önemli olan konu sanırım bugün abim milli oldu :))) ya ne kadar kötü bi kardesim böyle bi olayı internet aleminde söylüyorum. kız arkadasıyla İST debuluşup otele gitmişler demiştim aslında ona oteller evlilik cüzdanı olmadan almaz ya da bayacan parayı turistik otelde kalacan demiştim ona ama bna inanmadı, yaşadıım bilioz da sölüoz dimi :D
ertesi gün öğreniriz durumun ayrıntılarını, çok merak ediyorum :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder