1 Haziran 2010 Salı

çok mutluyum çoookkk

İnanamıyorum :))) bugün biletini aldı ve temmuzda İstanbul'a gelecek. Almanya'ya ablasının yanına kadar gelmişken 3 günlüğüne de İstanbula gelecek. Benim Joseph im geliyor oleeeyyyy :))) 1 aydır görüşüyoruz ve gelmeye karar verdi. Hergün 2-3 saat internetten görüşüyoruz ve en sonunda yüz yüze gelebileceğiz. 40 gün gibi bir zamandan sonra buluşacağız.
Büyük bir sorunumuz var ama İstanbul'a gelince nerede kalacağız. Bende İstanbul'u bilmiyorum nere nasıl gidicez bilmiyorum. Bu hem korkutucu hemde güzel İstanbul gibi bir şehri birlikte keşfedicez :)))
Bu blogu okuyan ve istanbulda yaşayan birileri varsa nereye nasıl gidilir, mutlaka görmemiz gereken yer neresidir yardımcı olsun lütfen

1 yorum:

  1. Hahahah çok sevindim öncelikle... Tabi ki üzerime düşen sorumluluğu yapacak ve bir İstanbullu olarak tüm soruları cevaplayacağım. Ama blog yorumlarını değil, diğer sosyal medya araclarını kullanmak daha iyi olur sanırım...

    YanıtlaSil